بسیج شرکت سیمان نهاوند

پایگاه بسیج کارگری امام حسین (علیه‌السلام) شرکت سیمان نهاوند

بسیج شرکت سیمان نهاوند

پایگاه بسیج کارگری امام حسین (علیه‌السلام) شرکت سیمان نهاوند

طبقه بندی موضوعی

نشست جهاد تبیین با حضور سرهنگ برات‌زاده رئیس بسیج کارگری استان همدان، مدیران و جمعی از پرسنل شاغل در شرکت سیمان نهاوند برگزار شد.

 در این نشست رئیس بسیج کارگری استان همدان ضمن تبریک میلاد حضرت زینب سلام‌الله و روز پرستار، طی سخنانی به اهمیت و نقش بسیج در جامعه، شاخصه‌های یک فرد بسیجی، فرایند پنج گانه تحقّق اهداف انقلاب اسلامی در نگاه رهبر انقلاب، ویژگی‌های جنگ ترکیبی و جایگاه رسانه در حوادث جاری کشور پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان نهاوند، سرهنگ برات‌زاده در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به فرآیند مورد نظر رهبر معظم انقلاب برای دست‌یابی به تمدن اسلامی، اظهار داشت: از مراحل پنج‌گانه‌ی انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه‌ی اسلامی و تمدن‌ اسلامی، در حال حاضر وقوع انقلاب و ایجاد نظام اسلامی محقق شده است و اینک در ابتدای تشکیل دولتی اسلامی با شاخصه‌های انقلابی هستیم و این مهم تنها با تقویت روحیه‌ی بسیجی و بهره‌مندی کشور از نیروها و مدیران تراز انقلابی حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به حرکت‌های رو به رشد کشور و لزوم تبیین و معرفی دستاوردها به عموم مردم و بویژه نسل جوان، افزود: در حال حاضر علیرغم برخی کاستی‌های موجود، الحمدالله در بیشتر نقاط کشور زیرساخت‌هایی چون برق، آب، گاز و حتی خدمات نوینی مانند اینترنت و ... فراهم شده که متاسفانه نه تنها از سوی رسانه‌های دشمن مورد اشاره قرار نمی‌گیرد بلکه اخبار وارونه نیز در خصوص وضعیت اقتصادی و عمومی کشور منتشر می‌شود؛ لذا در چنین شرایطی اهمیت و ضرورت جهاد تبیین مشخص می‌گردد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی