بسیج شرکت سیمان نهاوند

پایگاه بسیج کارگری امام حسین (علیه‌السلام) شرکت سیمان نهاوند

بسیج شرکت سیمان نهاوند

پایگاه بسیج کارگری امام حسین (علیه‌السلام) شرکت سیمان نهاوند

طبقه بندی موضوعی

 

به همّت پایگاه بسیج کارگری شرکت سیمان نهاوند، جلسه‌ی "سیاسی بصیرتی" با هدف افزایش آگاهی نیروهای بسیجی شاغل در کارخانه سیمان نهاوند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، در محل نمازخانه‌ی این واحد صنعتی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان نهاوند، در این جلسه که با حضور سرهنگ برات‌زاده مسئول بسیج کارگری استان همدان، مدیریت و پرسنل شرکت سیمان نهاوند برگزار شد، مسائلی چون هدف از تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وظایف این تشکل در تمامی حوزه‌ها و نقش آفرینی‌ها، اهمیت انتخابات و راه‌های شناخت کاندیدای اصلح تبیین شد.


سرهنگ برات‌زاده در سخنانی، هدف از تشکیل سپاه پاسداران را حفط استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و قطع وابستگی سیاسی به غرب و شرق خواند و افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی زمانی از عدم وابستگی و ضرورت رویارویی با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بویره آمریکا سخن گفت که کشور ما در نهایت وابستگی و دشمنان در نهایت قدرت بودند.


سرهنگ برات‌زاده در خصوص انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت این رویداد، گفت: در موضوع انتخابات، نگاه ما باید به رهبری معظم انقلاب و منویات ایشان باشد و هدف خود را افزایش مشارکت عمومی و تبیین ویژگی‌های کاندیدای اصلح قرار دهیم.
مسئول بسیج کارگری استان همدان تصریح کرد: وظیفه‎‌ی ما در این مقطع، آگاه سازی افراد مردد و تشویق آنان به حضور در انتخابات و نیز مطرح کردن شاخص‌های کاندیدای اصلح است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی